برخورداری بشاگرد از کمترین سرانه راه‌های آسفالته در کشور


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 11 شهريور 1394
بازدید : 273
نویسنده : فــردیـن احـمدی

نماینده شرق هرمزگان در مجلس با بیان بیان اینکه شاخص سرانه برخورداری از کمترین طول راه آسفالته در کشور مربوط به بشاگرد است، گفت: سرانه برخورداری بشاگرد از راه‌های آسفالته ۱۰ درصد است.

راه 

به گزارش عصر بشاگرد، سید عبدالکریم هاشمی‌نخل‌ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان، اظهار داشت: شهرستان بشاگرد محروم ترین شهرستان کشور است، زیرا در تمامی محورهای توسعه و شاخص‌ها رشد نیافته و عقب مانده است.

وی اضافه کرد: در بحث راه را در کشور به میزان ۱۰ درصد داریم و بخش گافر و پارامونت بشاگرد تنها بخشی از کشور بوده که کلاً فاقد راه است.

 نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای استان هرمزگان اضافه کرد: بایستی جهت تأمین پزشک متخصص برای بیمارستان شهرستان بشاگرد اهتمام ورزید، که در حال حاضر بیمارستان بشاگرد در حد یک مرکز بستر درمانی و درمانگاه خدمات ارائه می‌کند و باید تمام ظرفیت‌های بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابه بشاگرد فعال شود که در حال حاضر اگر بیماری نیاز به کوچک‌ترین بستری داشته باشد باید به شهرستان‌های جاسک و میناب برود.

انتهای پیام/





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: نماینده شرق هرمزگان در مجلس،کم‌ترین میزان برخورداری،بيمارستان بشاگرد،تامين پزشك بيمارستان بشاگرد،راه هاي آسفالته شهرستان بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 216
بازدید دیروز : 1076
بازدید هفته : 1783
بازدید ماه : 1727
بازدید کل : 126860
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com